Пожалуйста, подождите...
16.09.2013 Новини > Роздiл: ІНШІ НОВИНИ Лікарняні листи будуть в електронному реєстрі!
Держпідприємництво за результатами наради у Віце-прем’єр-міністра України отримало доручення посилити контроль за обліком тимчасової втрати працездатності


Міністерству охорони здоров'я України за участю Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та іншими зацікавленими органами доручено запровадити електронний реєстр (обліку) втрати тимчасової працездатності.

 

За результатами наради, що відбулася із зацікавленими центральними органами виконавчої влади, Голова Держпідприємництва Михайло Бродський заявив: «В разі введення електронного реєстру зникне необхідність виготовлення та закупівлі лікарняних листів, що дозволить зекономити бюджетні кошти».

 

Відтак, кожний лікар зможе отримати ключ доступу до бази даних зі своїм підписом. Лікар в реєстрі записує  дані хворого, строк непрацездатності та передає номер реєстраційного запису безпосередньо хворому. Відділ кадрів зможе перевірити правильність такого запису в реєстрі та виписати лікарняні у разі його наявності.

 

Як зазначив Михайло Бродський: «Нам вдалося домовитися про спрощення. Запускаємо систему електронного обліку лікарняних листів!».

 

Джерело - Держпідприємництво