Пожалуйста, подождите...
30.12.2013 Роздiл: Новини Подавати звернення до держорганів можна й в електронній формі

Кабінет Міністрів України затвердив положення по Державну інформаційну систему електронних звернень громадян. Відповідну постанову Уряд прийняв на засіданні 25 грудня 2013 року. Документ розроблений Державним агентством з питань науки, інновацій та інформатизації.

 

Як повідомив Голова Держінформнауки Володимир Семиноженко, постанова прийнята на виконання Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава».

 

Зазначена постанова Кабінету Міністрів дозволяє забезпечити створення, впровадження і функціонування Державної інформаційної системи електронних звернень громадян, яка забезпечуватиме автоматичний обмін інформацією між інформаційними системи та базами даних органів державної влади в межах їх повноважень. Це дозволить підвищити ефективність державної системи взаємодії органів державної влади, як ключового елементу електронного урядування.

 

«Відтепер громадяни можуть через інтернет подавати до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування звернення в електронній формі. Це ще один крок у розвитку електронного урядування в Україні», - наголосив Володимир Семиноженко та додав, що обмін інформацією в системи здійснюється не лише через мережу інтернет, але й через Національну систему конфіденційного зв’язку.

 

Він також зазначив, що створення, ведення і функціонування системи забезпечує Держінформнауки.

 

Крім того, завдяки функціонуванні інформаційної система електронних звернень громадяни можуть контролювати процес розгляду своїх звернень. Зі іншої сторони органи можуть без труднощів вести облік таких звернень.

 

Джерело - Урядовий портал