Пожалуйста, подождите...
10.06.2021 Коментарі та роз’яснення > Роздiл: ОФІЦІЙНІ

Нагадаємо: як подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?

 

 

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) нагадує, що з 30 грудня 2020 року набрали чинності зміни до Закону України «Про запобігання корупції», якими відновлено обов’язок окремих суб’єктів декларування подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

 

Такі повідомлення необхідно подавати протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (113,5 тис. грн у 2021 році).

 

У модернізованому Реєстрі декларацій забезпечено можливість подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді. 

Для цього необхідно увійти в свій електронний кабінет у Реєстрі декларацій з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та здійснити такі кроки:

  1. обрати «Нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані»;
  2. ознайомитися з правилами заповнення;
  3. перейти до заповнення форми та внести всю необхідну інформацію;
  4. натиснути на кнопку «Подати документ».

Інформацію, включену в повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, треба буде також відобразити в декларації за відповідний період.

 

Хто має подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?

  • Суб’єкти декларування, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків. Детальніше з переліком таких посад можливо ознайомитись у роз’ясненні за посиланням.

 

Інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни у майновому стані не подають.

Якщо у вас виникають питання щодо подання повідомлень про суттєві зміни у майновому стані, ви можете отримати консультацію наступним чином:

  • Зателефонуйте до нашого Контакт-центру: +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
  • Зверніться до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій установі за консультацією. Їхні контакти можливо знайти за посиланням на мапі.
  • Ознайомтеся з роз’ясненнями у нашій базі знань. Працює зручний пошук за ключовим словом.
  • Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром декларацій зверніться за адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті, що включає найчастіші питання та відповіді технічної допомоги.

 

Джерело: сайт Національного Агенства з питань запобігання корупції