Якщо вас чи ваших рідних з невідомих на те причин починають викликати до відділу поліції - не поспішайте кидати все і бігти туди. Пам'ятайте, що подібні виклики, чи так звані "запрошення", не можуть здійснюватися в самовільно обраному порядку. Процедура такого запрошення чітко передбачена законом і виконувати подібну вимогу співробітника поліції потрібно лише в тому випадку, якщо вона чітко йому відповідає.
Вироком суду особу було засуджено за ч. 1 ст. 383 КК України до покарання у вигляді позбавлення волі на строк 1 рік. Та виправдано за ч. 3 ст. 190 КК України у зв`язку з відсутністю в його діянні складу кримінального правопору
В ноябре 2013 года юридическое сообщество будет праздновать первую годовщину применения норм нового Уголовного процессуального кодекса Украины (далее - УПК). Указанная дата является очень важной, поскольку именно после нее, надеемся, законодатель обратит внимание не только на позитивные моменты нового УПК, но и на негативные, которые очень существенно влияют на качество уголовного производства и обеспечения прав лица на защиту.
Стоит признать, что позитивные пос
У зв'язку з прийняттям нового Кримінально-процесуального Кодексу України, а також змін в діючий Податковий Кодекс України (Закон № 5083 від 05.07.2012 р.) істотно змінилася процедура та порядок проведення перевірок органами податкової міліції. Здавалося б, Закон № 5083 розширив повноваження представників податкової міліції, додавши в діючий Податковий кодекс, розділ XVIII2 «Податкова міліція», а також фактично надав їм аналогічні посадовим особам ДПС (державна податкова служба) права. Однак, при найближчому розгляді це не зовсім так. Існують де
Перелік різноманітних перевіряючих, які цікавляться документацією бізнесових структур, - має тенденцію до збільшення. Попри усі реформи, менше перевіряючи не стає. Так, крім податківців, відразу кілька відомств також займаються економікою і можуть проводити власні перевірки: СБУ, прокуратура, податкова міліція і органи МВС - Державна служба боротьби з економічною злочинністю (ДСБЕЗ), Управління по боротьбі з організованою злочинністю (УБОЗ). Як виглядають їх можливості для перевірок бізнесу після останніх змін
Вищий адміністративний суд нагадав, що копія постанови про проведення перевірки надається представнику підприємства, установи, організації, ФОП особисто або шляхо
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
НАКАЗ від 12 листопада 2012 року N 111
Про затвердження Положення про порядок проведення органами прокуратури перевірок при здійсненні нагляду за додержанням і застосуванням законів
З метою належної організаці
В последнее время к предприятиям с запросами о предоставлении информации стали обращаться доселе малоактивные сотрудники СБУ. В связи с многочисленностью запросов, требующих предоставления материалов в рамках оперативно-розыскной деятельности СБУ, возникает вопрос о том, в каких случаях следует предоставлять требуемую информацию, а в каких можно и вежливо отказать в ее предоставлении.
В свое время, отвечая на вопрос о правомерности проведения органами Государственной службы борьбы с экономической преступностью (ГСБЭП) проверок предприятий на предмет законности осуществления предпринимательской деятельности, мы доказывали неправомерность таких проверок милиции. Об этом говорили и писали многие юристы и правозащитники, но рядовому предпринимателю было сложно доказать работнику ГСБЭП, что тот посетил его офис с проверкой без достаточных правовых оснований.
Новий Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р. № 4651-VI (далі – КПКУ), набувши чинності у другій половині листопада минулого року, відкоригував у тому числі й відносини щодо вилучення документів у процесі кримінального провадження. Відповідно до КПКУ у межах кримінального провадження існують дві процедури, що дозволяють слідчим органам отримати документи від підприємства: тимчасовий доступ до документів і речей та обшук.
Тимчасовий доступ до документів і речей як підстава їх вилученн
Порядок проведення перевірок змінено
1 грудня 2012 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань удосконалення діяльності прокуратури», яким вкотре Україна спробувала виконати взяті на себе перед Європейським Союзом зобов'язання щодо проведення всеосяжної реформи діяльності органів прокуратури, її приведення у відповідність до європейських стандартів, у т. ч. з метою обмеження можливості впливати на діяльність господарюючих суб'єк