Пожалуйста, подождите...
25.01.2019 Роздiл: АВТОРСЬКІ Із 01 січня 2019 року особи, які вчиняють незаконні рубки, не нестимуть кримінальної відповідальності:

      Аналіз Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження українських лісів та запобігання незаконному вивезенню необроблених лісоматеріалів» від 06.09.2018 р.  

 

            Популізм та істотна шкода

 

    &

Читати далі
25.01.2019 Роздiл: АВТОРСЬКІ Корпоратизация украинских лесхозов: право на необходимую оборону

2017 год.

     15 ноября 2017 года на заседании Кабмина была принята некая, никому  не ведомая редакция «Стратегии реформирования лесной отрасли до 2022 года». На следующий день, «слитый»  н

Читати далі
25.01.2019 Роздiл: АВТОРСЬКІ Концесія лісового господарства в Україні від пропозиції до реальності

            2017 рік      

      04 липня 2017 року на урядовому засіданні  першим заступником Міністра економіки Максимом Нефьодов проголошена новина, яка стала справжнім сю

Читати далі
25.01.2019 Роздiл: АВТОРСЬКІ Аналітична записка щодо правового режиму земельних ділянок під полезахисними лісовими смугами

І. Мета    (2017 рік  - проект Проект технічної допомоги «Сприяння реформі лісового сектора в Україні» за підтримки Програми Лісів (PROFOR)

Читати далі
14.11.2013 Роздiл: АВТОРСЬКІ Всихання карпатських смеречників: судова справа про нарахування 2 млн майнових стягнень лісгоспам Прикарпаття

лютий 2012 року

Справа про строки проведення  суцільних санітарних рубок в  насадженнях, вражених кореневою губкою (всихання похідних смеречників).

 

За  позовами держлісгоспів Івано-Франківської області адміністративним судом у травні 2011 року скасовано 11 актів перевірок екологічної інспекції та визнано неправомірним накладення майнових стягнень на суму понад 2 млн гри.

&nb

Читати далі
03.07.2013 Роздiл: АВТОРСЬКІ Порядок проведення аукціонів з продажу необробленої деревини буде змінено

    

    Мінагрополітики 14 червня на власному сайті оприлюднило проект наказу   «Положення про організацію і проведення аукціонів із продажу неопрацьованої деревини».  Вплив, який матиме цей документ на розвиток лісового сектору країни, без перебільшення можна назвати колосальним. Діючий аналог цього документу  – Наказ Держкомлісгоспу  №42 від 17.02.2007 року «

Читати далі
30.05.2013 Роздiл: АВТОРСЬКІ ВИЗНАННЯ ПРАВОЧИНІВ НІКЧЕМНИМИ У ДІЯЛЬНОСТІ ЛІСГОСПІВ

«Визнання правочинів нікчемними у діяльності лісогосподарських підприємств: позиція податкової, аналіз практики, способи захисту»

 

УВАГА ! Аналітична стаття автора.  ( Обсяг – 25 сторінок формату А4, шрифт -12)

  У статті проведений поглиблений аналіз практики визнання податковими органами нікчемними угод, що мали місце у практиці&

Читати далі
12.04.2013 Роздiл: АВТОРСЬКІ Сумісництво та ведення бізнесу посадовцями лісогосподарських підприємств: заборони та обмеже

У червні 2011 року проектом  FLEG проводилось соціологічне опитування серед представників приватного лісопереробного бізнесу України  щодо оцінки  загальної ситуації в лісовому секторі. Одна із тем опитування стосувалась заходів із детінізації лісового сектору. Цікаво, що абсолютна більшість респондентів вказала на необхідність заборонити посадовцям лісової охорони брати участь у приватному лісовому бізнесі. Така вимога свідчить про те, що певна частина лісівників у приватній формі займається або причетна до  підприємницької діяльності, зд

Читати далі
12.04.2013 Роздiл: АВТОРСЬКІ Планові обсяги лісорозведення в Україні: правові аспекти

    В Україні залишаються  чинними декілька нормативних актів, що містять відомості про заплановані обсяги лісорозведення. Визначальним документом в цьому питанні  можна назвати Концепцію  реформування та розвитку лісового господарства, що затверджена Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 208 – р від 18.04.2006 року. Концепція  одним з основних завдань визначила збільшення лісистості території держави до науково обґрунтованого рівня. Згідно Розділу VI Концепції,   до 2015 року передбачено створити 1 млн. гектарів лісів

Читати далі
12.04.2013 Роздiл: АВТОРСЬКІ Антикорупційні вимоги фінансового контролю для працівників лісового господарства

 

Фінансовий контроль відносно публічних посадовців потрібен в першу чергу для попередження корупційних проявів та підвищення прозорості  влади. Зокрема, одним із засобів дотримання етики поведінки на публічній службі є періодичне заповнення посадовцями декларацій про свої доходи. Закон про корупцію значно розширив та деталізував перелік майна, фінансових зобов’язань, що повинні щорічно декларуватися посадовцями.

 

 

Читати далі
Сторiнки: 1